Handelsbetingelser
dealproffsen.dk administreres og vedligeholdes af Dealproffsen AB.
GENERELT
Købsbetingelserne gælder for køb af varer på www.dealproffsen.dk (herefter ”hjemmesiden”). Hjemmesiden ejes og drives af Dealproffsen AB, Box 5001, 250 05 Helsingborg, Sweden med organisationsnummer/momsnummer SE559201-2867 (herefter ”Dealproffsen”, ”vi”, ”vores”, ”os”).Både private forbrugere og erhvervsdrivende kan købe varer via hjemmesiden. Hvis du er under 18, skal du have en værges tilladelse. Der hvor der gælder andre betingelser for erhvervsdrivende vil det fremgå herunder.
Kontaktoplysninger:E-mail: support@dealproffsen.dk
BESTILLING/KØB
Bestilling af varer fra dealproffsen finder sted via hjemmesiden. Hvis du er under 18, skal du have en værges tilladelse for at bestille via hjemmesiden. Ordrer vil blive besvaret med en ordrebekræftelse via e-mail. Ordren er bindende på dealproffsen side, efter at du har modtaget en ordrebekræftelse via e-mail. Hvis du opdager at have foretaget en fejlbestilling, bedes du straks kontakte os.
Hvis en vare ikke er på lager, vil dette fremgå for den pågældende vare. Alle priser er angivet i DKK og er inkl. moms.
dealproffsen.dk forbeholder sig ret til, uden begrundelse, at slette en ordre fra en erhvervsdrivende.
Leveringstid:
Normal leveringstid er 2-5 arbejdsdage på alle produkter. Vi skal dog foretage en reservation, så leveringsangivelsen kan baseres på forkerte oplysninger, hvilket betyder, at en levering kan finde sted både tidligere og senere end forventet. Vi forbeholder os ret til at slette varer, der ikke kan leveres fra din ordre med et prisfradrag for det samme. Hvis du ønsker at bestille en anden, tilsvarende vare, skal dette betragtes som en ny ordre. Hvis du ønsker at annullere en vare på grund af forsinket levering, er dette muligt, indtil varen er gennemført. Delvise leveringer finder kun sted efter din anmodning og medfører yderligere forsendelsesomkostninger for dig. Leveringsmetode: Når du afgiver din ordre, er det også klart, hvilken leveringsmetode du har valgt. Normalt sendes en vare med Postnord, men vi bruger muligvis en anden speditør. Det er dit ansvar at sikre, at adressen og modtageren, som du indtastede på bestillingstidspunktet, er korrekt. Levering finder kun sted i Norden, medmindre andet er aftalt på forhånd. Den angivne leveringstid er omtrentlig leveringstid. Vi tager ikke ansvar for forsinkede leverancer, der finder sted under Postens eller speditørens håndtering, da vi ikke kan påvirke dette.
Når produktet ikke er på vores lager, dvs. når leveringstiden er længere end 6 hverdage, er der en risiko for, at ventetiden kan være længere end forventet, og vi kan ikke påvirke det. Kontakt os for de seneste oplysninger om leveringstiden.
Forsendelsesomkostninger og leveringsmetode
Forsendelsesomkostninger DKK 39.
Hjemlevering DKK 129.
Vender tilbage
Vi har en 30-dages fortrydelsesret.
Alle returneringer skal sendes til vores svenske adresse:
Dealproffsen AB, Boks 5001, 250 05 Helsingborg Sweden.
OBS! Vi indsamler ikke pakker, der er sendt til afhentning
Du kan kontakte os på support@dealproffsen.dk , Vi besvarer mails indenfor 48 timer i hverdagen.
Når erstatningsvarer afsendes, gennemgår de en undersøgelse for at sikre, at de er fuldt funktionelle og fejlfrie.
Vedhæft dit navn og ordrenummer til pakken og husk, at produktet ikke skal bruges og sendes i originalemballagen med alt det medfølgende tilbehør. Vi refunderer derefter din ordre, når vi modtager returneringen.
Varen returneres, så den er tilgængelig for os inden for 30 dage (fra bestillingsdato). BEMÆRK! Kontroller den sidste betalingsdato, hvis du har valgt en faktura, BETAL denne, hvis der er risiko for, at den sidste betalingsdato kan overskrides på grund af leveringstid og håndtering hos os.
Fortrydelsesretten gælder dog ikke, da forseglingen / forseglingen er brudt, når den er udstyret med sådan. Ved returnering kræver vi, at produktet er i det væsentlige uændret og skal returneres i originalemballagen og med en etiket, der stadig er påsat.
Du betaler selv forsendelsesomkostningerne, når du returnerer varer. Produktet skal selvfølgelig være ubrugt og således rent uden støv, hudrester, hår, makeup eller lugt / røgluft osv. Emballagen skal håndteres med forsigtighed.
Refusion sker inden for 30 dage, hvis du fortryder dit køb.
Du kan altid finde flere oplysninger om fortrydelsesretten og hvordan du får en returliste i vores hjælpecenter
Uafhentede pakker
Ikke hentet forsendelse / Forkert adresse
For uafhentede forsendelser opkræves et gebyr på 150 DKK op til 850 DKK. inkl. til dækning af forsendelses- og håndteringsomkostninger.
Nye fragtomkostninger tilkommer, hvis forsendelsen skal sendes igen.
Ved fri fragt fastsætter vi en ny forsendelsesomkostning på pakkens vægt og størrelse.
Priser
Vores priser kan kun ændres af forhold, der ikke er fremherskende, såsom væsentligt ændrede råvarepriser, valutaændringer eller ændret moms. Alle priser inkluderer moms på 25 procent. Skulle moms ændre sig, forbeholder vi os ret til at justere vores priser med det tilsvarende beløb. Vi forbeholder os ret til at foretage data og skrivefejl.
Betaling
Klarna Checkout tilbyder dig en tilpasset og sikker betalingsoplevelse hver gang du handler
- Klarna Checkout identificerer dig ved hjælp af de oplysninger, du giver, når du handler, og om nødvendigt ved hjælp af oplysninger fra leverandører.
- Klarna Checkout garanterer dine varer. Så du behøver aldrig betale, hvis du ikke har modtaget dine varer.
- Briqpaay For virksomhedskøb.
Via Klarna Checkout tilbydes du forskellige betalingsmuligheder for køb foretaget i tilknyttede butikker. Klarna Checkout præsenterer visse oplysninger for dig, så snart du er identificeret. De oplysninger, du skal indtaste for at opnå identifikation, kan variere mellem forskellige køb og kunder. Ingen kreditoplysninger tages nogensinde direkte i Klarna Checkout, men om nødvendigt den betalingsmulighed, du har valgt. Kreditoplysninger taget af Klarna påvirker ikke din kreditværdighed og kan ikke ses af andre, der anmoder om kreditoplysninger om dig, såsom banker. Når du er blevet identificeret, viser Klarna Checkout, hvilke muligheder der er tilgængelige for dig. Faktura er standardbetalingsmulighed, men du kan selvfølgelig frit vælge en af de andre muligheder såsom direkte betaling via bank eller betaling med kort. De muligheder, du tilbydes, kan variere fra tid til anden. Du kan vælge, om du vil beskytte din brug af Klarna Checkout med en PIN-kode.
Ved at indtaste eller anmode om oplysninger i Klarna Checkout accepterer du vores brugsbetingelser og vores brug af dine personlige oplysninger som beskrevet nedenfor.
Betaling sker altid til Klarna. Du kan finde mere information om Klarna på deres hjemmeside.
Har du ikke fået en ordrebekræftelse inden for 24 timer, kontakt os venligst. På dealproffsen.dk kan du kun bestille varer via vores website. Hvis du har forespørgsler til varer, som ikke er på siden, er du velkommen til at kontakte os.
Aftaler med dealproffsen.dk indgås på dansk:
Når du handler på dealproffsen.dk, gælder dansk rets almindelige købe regler og aftaleretlige regler, herunder reglerne om forbrugerkøb. Som forbruger er du beskyttet af den gældende lovgivning, dvs. Købeloven og Forbrugeraftaleloven.
Sikkerhed og personlige oplysninger
Dealproffsen.dk videregiver aldrig dine personlige oplysninger til tredjeparter, men kan bruges til at sende nyhedsbreve, rabatter eller reklamer med modtagerens godkendelse. Dog har du som modtager altid ret til at afvise sådanne forsendelser og sletninger fra vores database, hvis du ønsker det. Når kunder foretager køb og giver deres personlige oplysninger, sker dette via en sikker krypteret transmission. Vi har ret til at bruge kundens personlige data i deres forretning til at opfylde forpligtelsen og ordren over for kunden.
Klager
Klageadgang:
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte support@dealproffsen.dk Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til: Nævnenes Hus.
Farve og billeder
Vi forsøger at vise varernes farver så nøjagtigt som muligt, men vi kan ikke garantere, at farverne i webshoppen nøjagtigt afspejler de farver, som varerne har i virkeligheden. Hvordan farven gengives afhænger af din computers og skærmindstillinger.
Vi kan heller ikke garantere, at alle billeder nøjagtigt afspejler varernes sande udseende, da producenter kan ændre produktet uden vores varsel.
Bestride
Forbrugerkøbsloven / ARN giver dig ret til at klage over et produkt inden for 3 år, forudsat at produktet var defekt på leveringstidspunktet. Påpeg eventuelle fejl inden for en rimelig tid. I tilfælde af tvister, som det ikke lykkes os at løse sammen, anbefaler vi, at du kontakter generalklagenævnet. Vi følger altid deres råd.
Force majeure
Dealproffsen.dk er fritaget for sanktion for manglende opfyldelse af en bestemt forpligtelse, hvis fejlen er baseret på en befriende omstændighed som nedenfor, og omstændighederne forhindrer, komplicerer eller forsinker opfyldelsen. Som en befriende omstændighed skal bl.a. betragtes regeringens handling eller undladelse, ny eller ændret lovgivning, konflikt på arbejdsmarkedet, blokade, brand, oversvømmelse, sabotage, større ulykke eller anden form for naturkatastrofe. Force majeure inkluderer regeringsbeslutninger, der påvirker markedet og produkterne negativt, f.eks. begrænsninger i indikation, advarselstekster, salgsforbud osv., unormalt fald i markedet, og hvis virksomheden har været udsat for kriminel aktivitet, der påvirker virksomheden.
Andet
Hvis du er under 18 år, skal du have en forældres tilladelse til at bestille fra os. Vi forbeholder os ret til at foretage typografiske fejl.